• Productie Publicitara Bucuresti
  • Publicitate Outdoor
  • Promovare Outdoor Mediafatada

Marketing Turistic - servicii externalizate pentru Hoteluri

Branding - Identitate Vizuala - Agentie Branding BucurestiDE CE?
    Noua realitate economica determina tot mai multe hoteluri sa-si externalizeze serviciile de marketing pentru a avea rezultate mai bune in vanzari si a beneficia de costuri asociate mai mici. Daca te afli in aceasta situatie, fie ca detii un hotel mic sau un resort de 5 stele, iti putem oferi suportul necesar, de la strategie si planificare si pana la implementare si masurare, sub doua forme:
  • ca departament de marketing al hotelului, acoperind intregul serviciu
  • ca extensie a echipei de marketing actuale, pentru proiecte speciale sau expertiza suplimentara.

CAND SE JUSTIFICA EXTERNALIZAREA?
Atunci cand:
  •      Hotelul tau pune accentul pe prestarea serviciilor din aria proprie de expertiza, exista oameni care se ocupa de vanzari, dar nu si de marketing. Acesta este neglijat sau tratat superficial, chiar daca se stie ca poate aduce rezultate reale in cresterea profitului.
  •      Exista o echipa de marketing, dar ea ar putea fi completata si ar beneficia de pe urma colaborarii cu experti externi, avand o alta perspectiva asupra lucrurilor, o imagine de ansamblu asupra pietei turistice si experienta acumulata in mai mult timp, pe diverse ramuri (leisure, family, corporate, etc).
  •      Trebuie sa accesezi o zona noua in ceea ce priveste promovarea – de exemplu email marketing, trimiterea de newslettere, social media, outdoor neconventional, Google AdWords, direct mailing, o campanie radio sau tv. Sau ai nevoie de un partener in derularea unui studiu de piata, analiza competitiei, elaborarea politicii de preturi, determinarea avantajelor tale competitive, dezvoltarea relatiei cu clientii (fidelizare clienti existenti si atragerea de clienti noi).
  •      Lansezi noi servicii pentru clienti, treci printr-un rebranding, organizezi un eveniment sau iti extinzi afacerea si ai nevoie de ajutor suplimentar, temporar, pentru a duce la bun sfarsit acel proiect.
  •      Activitatile tale de marketing se desfasoara periodic, limitat si nu se justifica financiar mentinerea unui angajat sau a unui departament de marketing.
 
Promovare outdoor Nationala BucurestiPromovare outdoor Nationala Bucuresti InGrafMedia
ofera clientilor din domeniul turistic pe langa serviciile de marketing externalizat, servicii de ofertare, negociere, contractare si implementare de evenimente corporate. Agentia noastra foloseste portofoliul propriu de clienti, mari consumatori de evenimente corporate, pe care ar putea sa le redirectioneze catre hotelul dvs.


PORTOFOLIU CLIENTI: