• Productie Publicitara Bucuresti
  • Publicitate Outdoor
  • Promovare Outdoor Mediafatada

Branding - Identitate Vizuala

Branding - Identitate Vizuala - Agentie Branding BucurestiDincolo de un logo, un simbol, un design sau un nume, un brand inseamna tot ceea ce vrei sa comunici consumatorului si publicului despre produsul si compania ta, dar si ceea ce comunici fara sa vrei.
 
Asadar, avem un nou produs foarte probabil asemanator altora de pe piata …
  • Primul pas este diferentierea si identificarea avantajelelor competitive
  • Alegerea unui nume care sa reflecte avantajele identificate anterior
  • Pozitionarea brandului (concentrarea pe 1-3 avantaje fata de concurenta)
  • Identitatea brandului: Urmeaza alegerea atenta a logo-ului foarte bine gandit, care reprezinta principalul element de identificare pentru majoritatea brandurilor; continuam cu cel mai potrivit mix al celorlalte elemente: culori, caractere, sloganuri, tipul de mesaj, tipul de exprimare - pentru a obtine pattern-ul vizibil recognosibil. In deplin acord cu pozitionarea brandului, se alege motto-ul si mesajul.
  • Comunicarea brandului - trebuie sa fie o activitate continua, brandingul fiind procesul de creare si de intretinere a unui brand. Brandul, fiind o imagine reflectata, o perceptie a consumatorului, acesta trebuie sa comunice in permanenta avantajele si beneficiile pe care le are fata de concurenta, si nu numai.